De lokale kundene blir ivaretatt.
For å holde på kundene i det lokale elektromarkedet, handler det om å være til å stole på. Hos Service Elektrikeren er det alltid en førsteprioritet.
Gjennom årenes løp skal en bolig gjennomføre flere oppgraderinger. Montering av el-billader og bytte til LED-downlight, er bare noen av disse oppgraderingene. Service Elektrikeren bistår flere kunder daglig innen boligmarkedet, og en av dem er Ole Møller Christensen, han har vært fast kunde siden 2011.
– Jeg kjenner Kjell Bergset godt, og ringer derfor han når jeg trenger hjelp. Han sender de riktige folkene, og det er alltid flinke og veldig hyggelige mennesker, forklarer Møller Christensen.
– Vi får alltid flinke folk på oppdrag
For Møller Christensen har det vært viktig å velge en elektriker han kan stole på. I dag finnes det mange man kan velge mellom, men hvordan vet man at kvaliteten på leveransen er god? Ifølge Møller Christensen handler det om tillit og relasjon over tid:
– Jeg har brukt Service Elektrikeren siden 2011, da vi begynte å oppgradere boligen. Det er en fordel å ha en god relasjon, og det har vi med blant annet daglig leder. Vi er strålende fornøyde med leveransene, sier Møller Christensen.
Nye tider med ny belysning
Etter 13 år med leveranser har Møller Christensen blitt godt kjent med gjengen hos Service Elektrikeren. En del av det elektriske anlegget i boligen er oppgradert allerede, og i dag skal downlightene på kjøkkenet byttes. De gamle downlightene på kjøkkenet er lavvolt. Gamle lavvolts downlights utvikler mye varme, og det er fornuftig å få disse byttet ut med moderne LED-downlight.
Lysstyring
De nye LED-downlightene kan enkelt styres med Plejd-appen. Det gjør at lyset enkelt kan tilpasses behovene, som for eksempel godt lys når du lager mat og dempet lys når middagen skal inntas. Alt styres enkelt fra mobilen eller dimmer, som nå har erstattet den gamle bryteren på veggen.
– Alt i alt er vi kjempefornøyde. Vi ringer, og Service Elektrikeren stiller, avslutter Møller Christensen.